bb

neoerth

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Στέλνει εξώδικο στη WIND μέσα από τη φυλακή

Ο «αγαπούλας» στέλνει εξώδικο στη WIND μέσα από τη φυλακή

ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Με παρουσιάζει πίσω από τα κάγκελα της φυλακής να παραδέχομαι εμμέσως πλην σαφώς την ενοχή μου       Ο Μάκης Ψωμιάδης, που κρατείται σε φυλακή στα Σκόπια μέσω  του δικηγόρου του απέστειλε εξώδικο στην WIND ζητώντας  να σταματήσει την προβολή του τηλεοπτικού σποτ με την «αγαπούλα» αλλα και επιφυλασσόμενος να ζητήσει τα κέρδη που του αντιστοιχούν! Ο Μ. Ψωμιάδης αναφέρει στο εξώδικό του τα εξής: «Με παρουσιάζει ως ένοχο εγκληματικών πράξεων, που αναζητεί “παραθυράκια” για να γλιτώσει. Με παρουσιάζει πίσω από τα κάγκελα της φυλακής να παραδέχομαι εμμέσως πλην σαφώς την ενοχή μου και να ανταλλάσσω μηνύματα δια αγγελιαφόρου με τον συνήγορό μου αναζητώντας τρόπους να αποφύγω την ποινική καταδίκη μου, δίνοντας εντολή στον συνήγορό μου να βρει “παραθυράκι”
http://www.gnomiartas.gr/news

Δεν υπάρχουν σχόλια: